Tο μάθημα συνδυάζει τρεις διαφορετικές μεθόδους φωνής που αλληλοσυμπληρώνονται δημιουργικά. Η μέθοδος της Μίρκας Γεμεντζάκη αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως το τελειότερο μουσικό όργανο που για να ηχήσει με τον μοναδικό τρόπο που υποβάλλει το σχήμα του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από τις περιττές εντάσεις που του επιβάλλουμε.
Θα πρέπει λοιπόν να αποκαταστήσουμε πρώτα απ' όλα τη φυσική λειτουργία της αναπνοής. Μόνο έτσι μπορούμε να παράγουμε τον ήχο που θα το δονεί και που συνεχώς θα μας εκπλήσσει με τις εντάσεις, το εύρος και τα χρώματα του. Η μέθοδος της Kristin Linklater με άξονα επίσης την απελευθέρωση της φυσικής φωνής επικεντρώνεται στην εμβάθυνση του νοήματος των λέξεων και την απεύθυνση. Η μέθοδος του Roy Hart μέσα από αρχικά πολύ ελεύθερους φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς ανοίγει ακόμα περισσότερο το πεδίο της εξερεύνησης, της φαντασίας και της έκπληξης.