Μαθήματα

Υποκριτική - Νέλλη Καρρά

Πρώτο έτος: Στοιχεία της δημιουργικής διαδικασίας. Αυτό το εισαγωγικό μάθημα αποτελείται από μία σειρά ασκήσεων και εργασιών, οι οποίες αποσαφηνίζουν, μέσω θεωρίας και πρακτικής εφαρμογής, τα βασικά στοιχεία της δημιουργικής διαδικασίας και την καθημερινή εφαρμογή της.

Υποκριτική - Βίκυ Γεωργιάδου

Η συγκεκριμένη παρουσίαση περιλαμβάνει αναλυτική περιγραφή των στόχων, των ζητούμενων, των πρακτικών και των μέσων που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας του μαθήματος της Υποκριτικής.

Contact Improvisation Technique

Το μάθημα αυτό έχει σαν στόχο την ανάπτυξη και την χρήση της σκηνικής παρουσίας μέσω της κίνησης και του λόγου, μελετώντας το contact improvisation, το χορό, την ομιλία, την σωματική στάση, το περπάτημα, “ball training” (ασκήσεις ισορροπίας και ενδυνάμωσης με μπάλες) την σχέση του μυαλού και του σώματος που επηρεάζει την ποιότητα και όχι το περιεχόμενο μίας ερμηνείας.

Θεατρική Ξιφασκία - Σκηνική Πάλη

Το μάθημα αντιμετωπίζει ένα βασικό ερώτημα : πώς διαχειρίζομαι στη σκηνή -ή την κάμερα, την άσκηση σωματικής βίας;

Αγωγή Προφορικού Λόγου

Tο μάθημα συνδυάζει τρεις διαφορετικές μεθόδους φωνής που αλληλοσυμπληρώνονται δημιουργικά. Η μέθοδος της Μίρκας Γεμεντζάκη αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως το τελειότερο μουσικό όργανο που για να ηχήσει με τον μοναδικό τρόπο που υποβάλλει το σχήμα του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από τις περιττές εντάσεις που του επιβάλλουμε.

Κίνηση - Χορός

Το μάθημα βασίζεται συνεχίζει και εξερευνά το σύστημα του Jacques Lecoq- (Μίμα –κίνηση —–θέατρο ) με μια τεράστια επιρροή από τη Yoga και τις πολεμικές τέχνες.

Μουσική - Τραγούδι

Εργασία πάνω στην Φωνή και το Άκουσμα

ΦΩΝΗ ΑΚΟΥΣΜΑ ΦΩΝΗ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ

“Η φωνή εμπεριέχει μόνο της αρμονικές και τις συχνότητες που το αυτί ακούει. Εάν το αυτί είναι αποσυντονισμένο τότε και η φωνή θα είναι αποσυντονισμένη”.

Κινηματογράφος

Υποκριτική για το Σινεμά – Σύλλας Τζουμέρκας

Πώς να μην παίζουμε στο σινεμά ενώ χρησιμοποιούμε όλες τις λειτουργίες της υποκριτικής – τη φαντασία, τις ψυχολογικές δράσεις και τα αντικρίσματα, το παρελθόν, τους στόχους και τα εμπόδια, την ενέργεια, τον χειρισμό των αντικειμένων, τις λεπτομέρειες στο πρόσωπο και το βλέμμα, τη φωνή, την άρθρωση, την ομιλία και την προφορά, τη συναισθηματική εμπλοκή, το ύφος, την προσωπική έκφραση και την ατομικότητα, τον αυτοέλεγχο, την όψη και την εμφάνιση, το θάρρος, την κοινωνική τάξη και το μορφωτικό επίπεδο, τα επαγγέλματα, τις ιδέες, το ύψος.

Υποκριτική - Βάσια Βελτσίστα

Το πρώτο έτος, σαν αρχικό έτος της εκπαίδευσης του ηθοποιού, μας δίνει τη δυνατότητα να ερευνήσουμε την διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα του κάθε μαθητή-ηθοποιού και από αυτό ακριβώς το σημείο να εξελίξουμε τα εργαλεία κάθε μαθητή.

Κέντρο της ερευνάς μας θα είναι η αντίληψη, σωματική και διανοητική και με ασκήσεις βασισμένες στον ρώσικο αυτοσχεδιασμό και στην γερμανική τεχνική τετραλέμμα, θα δουλέψουμε πάνω στην σωματική αφομοίωση της πληροφορίας. Με άλλα λόγια πως η πληροφορία «περνάει» στο σώμα του ηθοποιού και πως αυτό με τη σειρά του «μεταμορφώνεται» και δημιουργεί ένα «νέο» σώμα το οποίο μας δίνει και το άνοιγμα στον «νέο» χαρακτήρα.

Σκηνογραφία - Ενδυματολογία

-Ιστορία του Θεάματος (Σκηνογραφια – Ενδυματολογια -Φωτισμοί)

-Ιστορία της Τέχνης(Συγκεκριμενες ενοτητες)

-Ελεύθερο σχέδιο.

-Γλυπτικη

Ιστορία Θεάτρου - Δραματολογία

Παρακολούθηση της θεατρικής ζωής σε όλες τις εκφάνσεις της στις κυριότερες χώρες της Ευρώπης απ’ την αρχαιότητα έως σήμερα: τα ρεπερτόρια και η δραματουργία, η διαμόρφωση του σκηνικού χώρου, της υποκριτικής τέχνης και της σκηνοθεσίας, η ψυχολογία και κοινωνιολογία του θεατρικού κοινού, η πρόσληψη δραματικών έργων και θεατρικών παραστάσεων, το θεσμικό πλαίσιο της θεατρικής ζωής και η κοινωνική θέση του ηθοποιού, ανάλυση των προσεγγίσεων του δραματικού κειμένου και της θεατρικής παράστασης μέσα από το έργο θεωρητικών και σκηνοθετών του 20ου αιώνα.

Αυτοσχεδιασμός - Β.Μαυρογεωργίου

Το μάθημα του αυτοσχεδιασμού στοχεύει στην απελευθέρωση των εκφραστικών μέσων του ηθοποιού, στην δημιουργική επικοινωνία πάνω στην σκηνή και στην ανακάλυψη μιας προσωπικής «γλώσσας» . Η διαδικασία των μαθημάτων περιλαμβάνει, τεχνικές αφήγησης, δημιουργία σκηνών με ή χωρίς προετοιμασία, χτίσιμο ενός χαρακτήρα με τη χρήση του αυτοσχεδιασμού, όπως επίσης ασκήσεις ετοιμότητας, αντίληψης και ομαδικότητας. Ο ηθοποιός διδάσκεται τα βασικά εργαλεία που τον βοηθούν στο να υπάρχει σαν μέρος ενός συνόλου αλλά ταυτόχρονα και σαν συντονιστής.